2013. szeptember 11., szerda

Gitártab: Piramis





Gitártab: Piramis


A gitártab következő együttese a Piramis. 1974-ben alakult, tagjai: Závodi János, Köves Miklós, Gallai Péter, Nyemcsók János, Vörös Gábor. A dalok szövege és az akkordok a kép után következnek.
Ha segít rajtad ez a tab akkor like-old az oldalt! Köszönjük.
Gitártab: Piramis
Gitártab: Piramis

Gitár tanulás - minden amit tudni kell róla
Gitár kotta kezdőknek


Gitártab: Piramis – Kóbor angyal


Akkordok kezdők számára:  Am,  F,  G,  D,  E
Capo helye az eredeti hangnemhez: 
Akkordok az eredeti hangnemben:  Em, C, D, A, H  (Am=Em, F=C, G=D, D=A, E=H)


Am                                               F
Fáradt vagy, és úgy érzed, hogy széjjel tép a szél,
       G                                              D
S a városban nincs egy hely hova hazamehetnél,
Am                               F
A lány, akit elhívtál és el is ment veled,
G                                          D
Eltűnt, pedig ráköltötted az utolsó pénzedet.
Am    
Nincs egy hely, nincs egy hely, nincs egy hely.
                           F
Nincs egy hely, ahova mehetnél,
G                                                           D
Nincs egy lány, nincs egy lány, akit szerethetnél.
Am  F  G  D...
Nincs egy hely, nincs egy hely, nincs egy hely,
Nincs egy hely, ahol megpihenhetnél,
Nincs egy lány, nincs egy lány, akit megölelhetnél.
Am  F  G  D...
Várótermek füstje marja a szemed,
Ahova elmennél, oda drágán adnak jegyet.
Megőrülsz egy nőért, a bőröd is viszket már,
A lelked is eladnád, ha egy ágyhoz juthatnál.
Am  F  G  D...
Nincs egy hely, nincs egy hely, nincs egy hely,
Nincs egy hely, ahol megpihenhetnél,
Nincs egy lány, nincs egy lány, akit megölelhetnél.  (2x)
E                          F
Hé kóbor angyal, mindig alulmaradsz,
         G                              D
Csak akkor nyerhetsz, ha magad ellen fogadsz.
Am  F  G  D...
Nincs neved, nincs címed, senkit nem érint, hogy vagy!
Vajon ki tudta eddig megjegyezni arcodat?
Angyal zuhan tépett szárnnyal a farkasok közé,
Gyilkos álruhában jársz, de az arcod az áldozaté!
Nincs egy hely, nincs egy hely, nincs egy hely,
Nincs egy hely, ahol megpihenhetnél,
Nincs egy lány, nincs egy lány, akit megölelhetnél.  (2x)


Gitártab: Piramis – Szállj fel magasra


Akkordok kezdők számára: Töltsd le itt
Capo helye az eredeti hangnemhez: Töltsd le itt
Akkordok az eredeti hangnemben: Töltsd le itt



Szállj, szállj, szállj fel magasra!
Dalom hódítsd meg most a kék eget!         
Jöjj, jöjj, kérlek, ne menj el,
Gyere, hallgasd csak az éneket!

Vártam, hogy végre szóljak,
Azt  hogy elmondjam, mit is gondolok.
Hallgasd, hallgasd meg, kérlek,
Azt, mi számomra a legszentebb dolog.

Kérlek, higgy, hogy neked higgyek,
Kérlek, bízz, hogy bízhassak én!
Kérlek, szólj, hogy hozzád szóljak,
Kérlek, élj, hogy élhessek én!

Szállj, szállj, szállj

Kérlek, higgy, hogy       (2x)

Gitár tanulás


Gitártab: Piramis – Ha volna két életem


Akkordok kezdők számára: Töltsd le itt
Capo helye az eredeti hangnemhez: Töltsd le itt
Akkordok az eredeti hangnemben: Töltsd le itt



Melletted minden reggel
Vidáman ébredek fel,
S könnyűnek érzem mindenem.
De néha egy hang a szívemben
Új útra szólít engem,
Talán nem érted meg sohasem, hogy

Nem tudom, mit tegyek, nem tudom, hogy legyen.
Miért is nem lehetek egyszerre két helyen,
Óóó Istenem, miért nincs két életem?

Mennyivel könnyebb volna,
Hogyha két életem volna.
Egyet örökre odaadnék neked,
A másik szabad lenne,
Minden nap szárnyra kelne,
S mindenkit szeretne, akit lehet.

Ha volna két életem, tudnám, amit ma nem.
Bár volna két életem, hinnék mindenkiben!
Óóó Istenem, miért nincs két életem?


Hogyha két életem volna,
Az egyik gyengéd volna,
Magadhoz láncolhatnád.
De a másik örök volna,
S ha a világ elpusztulna,
Akkor is tovább lobogna.

Ha volna két életem, nem fájna semmi sem.
Bár volna két életem, nevetnék mindenen!
Óóó Istenem, miért nincs két életem?

Úgy fáj, hogy nincs két életem.

Gitár tanulás otthon kezdőknek


Gitártab: Piramis – Ajándék


Akkordok kezdők számára: Töltsd le itt
Capo helye az eredeti hangnemhez: Töltsd le itt
Akkordok az eredeti hangnemben: Töltsd le itt



Tél volt, hó esett és jöttek az ünnepek
Gondolkodtam, mit is adhatnék neked.
Amit csak én adhatok, amiről te is tudod,
hogy igazán én vagyok.

Minden gazdagságom hangok és szavak,
Néhány általuk kimondott gondolat.
Egyet elmondtam neked, hogy ha igaznak hiszed,
Mondd el mindenkinek!

Kívánj a szónak nyílt utat,
És a dalnak tiszta hangokat,
Kívánd, hogy mindig úgy szeresselek,
Ahogy szeretnéd, hogy szeressenek.

Csak arról énekelek, amit igaznak hiszek,
S csak akkor szól neked, ha te is úgy hiszed,

Hisz te is úgy élsz, ahogy én,
Te is azt álmodod, amit én,
Legalábbis úgy szeretném.

Kívánj a szónak nyílt utat…



A legjobb választás azok számára, akik könnyen és gyorsan szeretnének megtanulni gitározni:

Tanulj gitározni kezdőknek akkord könyv tankönyv ekönyv

Több, mint 200 magyar sláger akkordjai eredeti és más hangnemben, digitális, kivetíthető formátumban: KATTINTS IDE!



Most jöjjön egy szólóénekes – Gitártab: Komár László.