2013. szeptember 7., szombat

Gitártab: Gyerekdalok






Gitártab: Gyerekdalok


Gyerekdalok a magyar gitártab oldalán a ’60-as, 70-es évekből. Gyerekeknek, pedagógusoknak és egyszerűen azoknak ajánljuk, akik csak nosztalgiázni szeretnének. Kérlek like-oljátok a gitár tab oldalát! Köszönjük.

Gitártab : Gyerekdalok
Gitártab : Gyerekdalok


Guitar chords for beginners



Gitár kotta kezdőknek

Gitártab: Gyerekdalok - Dr. Bubó


Akkordok kezdők számára:  D,  G,  Em,  A
Capo helye az eredeti hangnemhez:  2-es érintő
Akkordok az eredeti hangnemben:  E, A, F#m, H  (D=E, G=A, Em=F#m, A=H)


D
Kígyónak lábsót, madaraknak fogsort.
G            D       Em    A
Diktál a beteg, írja a doktor.
A                             A│
Beszél majd az utókor, kiről?
                  G         A      D
Hahahaha Doktor Bubóról.
D  G  D  Em...
Köhög a harcsa, reumás a mókus.
Nem segíthet rajta, csak a pszichológus.
Beszél majd az utókor, kiről?
Hahahaha Doktor Bubóról.
D  G  D  Em...
Füllentett a hüllő, az a vén bolondos.
Csak úgy rektor úr ő, ahogyan én orvos.
Beszél majd az utókor, kiről?
Hahahaha Doktor Bubóról.
Beszél majd az utókor, Doktor Bubóról!


Gitártab: Gyerekdalok – A pancsoló kisleány (Tik Tak)


Akkordok kezdők számára: Töltsd le itt
Capo helye az eredeti hangnemhez: Töltsd le itt
Akkordok az eredeti hangnemben: Töltsd le itt



Ha végre itt a nyár, és meleg az idő,
Az ember strandra jár, mert azért van idő.
Míg anyu öltözik, az apu ideges,              
Hogy olyan lassan készül el, hogy addigra
este lesz.
      
Jaj, úgy élvezem én a strandot, Ottan
annyira szép és jó,  
Annyi vicceset látok, hallok,  És még
bambi is kapható.

A strandon az is jó, hogy van még sok gyerek,
És van homokozó, és labdázni lehet.
Csak azt nem értem én, sok néni mért sikít,
Ha véletlenül egy labda épp egy bácsira ráesik.

Jaj, úgy élvezem én a strandot, Ottan
annyira szép és jó,
Annyi vicceset látok, hallok,  És még
bambi is kapható.

De este szomorú a hazafelé út,
Mert otthon az anyu a fürdőkádba dug.
Bár volt vele azért már igen sok vitám,
Mert ki hallott még ilyen dolgot: fürdeni strand után?

Otthon nem szeretem a strandot,
Abban semmi se szép, se jó.
"Gyorsan mosdani!" - mást se hallok,
És még bambi se kapható.



A legjobb választás azoknak, akik könnyen és gyorsan szeretnének megtanulni gitározni:

Tanulj gitározni kezdőknek akkord könyv ekönyv tankönyv

Több, mint 200 magyar sláger akkordjai eredeti és más hangnemekben, digitális, kivetíthető formátumban: KATTINTS IDE!


Gitár tanulás otthon kezdőknek


Gitártab: Gyerekdalok – Pici Kriki


Akkordok kezdők számára: Töltsd le itt
Capo helye az eredeti hangnemhez: Töltsd le itt
Akkordok az eredeti hangnemben: Töltsd le itt



Húgocskám született a pici Kriki,
Amit csinál néha az túl ciki,
Gagyarászik, de csak pösze stílusban,
És belepisil közben a Nílusban

A pici Kriki olyan cuki, totyogni se bír,
Ha megrágom a cumiját, egy tavat telesír.
Ha jó kedvem van, rá nevetek, akkor meg rötyög,
A pocakjában algaszószos halikra lötyög                 (2x)

Reggelente ő a vekker, úgy bömböl,
Hogy ijedtemben kiugrok a bőrömből.
D ha kitátja a száját, az jópofa,
Hiányzik az egész fogsora.

A pici Kriki olyan cuki, totyogni se bír,
Ha megrágom a cumiját, egy tavat telesír.
Ha jó kedvem van, rá nevetek, akkor meg rötyög,
A pocakjában algaszószos halikra lötyög                  (2x)

Szeretném a kapcsolatunk tisztázni,
Imádom a kistesómat piszkálni.
Civakodunk, mikor anya nem látja,
S cikk-cakk mintát harapok a farkába.
(Itt a refrént egy fél hanggal magasabbról kell énekelni: Töltsd le itt)
A pici Kriki olyan cuki...

Gitár tanulás kezdőknek - könyv


Gitártab: Gyerekdal – A nagy ku-ku-ku kukac


A dal a 100 Folk Celsius előadásában vált ismertté. Gitár akkordok:  D, G, C, B és F dúr akkordok.

D                                       G
Jó családból származom, őseim híresek,
C                                 F
Nélkülem a vízpartra indulni nem lehet.
D                                        G
Megtanultam már hamar úszni és fürdeni,
B                                           C
Engem nem kell sohasem a víz alá leküldeni.
          F                                            C                      F
Mert én vagyok a legnagyobb, a legnagyobb, a legnagyobb,
F                                         C│                  F
Én vagyok a legnagyobb ku-ku-ku-kukac.
F                                             C                      F
Én vagyok a legnagyobb, a legnagyobb, a legnagyobb,
F                                         C│               F
Én vagyok a legnagyobb ku-ku-ku-kukac.
D  G  C  F...
A gazdámban megbízom, és ő is tudja ezt,
Ahol veszély fenyeget, oda nem ereszt.
Ha a halak éhesek, ott van a kenyér,
Inkább éhesen marad, de a kukac többet ér.
F  C  F...
Mert én vagyok a legnagyobb...
D  G  C  F...
Ismernek már a halak, mind a barátaim,
A horog végén táncolok, és nőnek az izmaim.
A nagy horgász a főnököm, ezen csak nevetek,
Híres ember az igaz, de én vagyok a híresebb.
F  C  F...
Mert én vagyok a legnagyobb, a legnagyobb, a legnagyobb,
Én vagyok a legnagyobb ku-ku-ku-kukac.
Én vagyok a legnagyobb, a legnagyobb, a legnagyobb,
Én vagyok a legnagyobb ku-ku-ku-kukac .                                    (2x)
D                   G                 C                  F│
Én vagyok a legnagyobb ku-ku-ku-kukac...



A gyerekdalok után következzenek egy ismert musical dalai – Gitártab: KépzeltRiport.