2013. augusztus 29., csütörtök

Gitártab: 100 Folk Celsius



Gitár tanulás könyv ekönyv tankönyv kezdő



Gitártab: 100 Folk Celsius


A country zenét játszó együttes 1976-ban alakult. A magyar gitártab nem lehet teljes dalaik nélkül. Az együttes tagjai: Orbán József, Littvay Imre, Mikes Attila, Kocsándi Miklós, Légrády Péter.

Gitártab: 100 Folk Celsius
Gitártab: 100 Folk Celsius


Guitar chords for beginners

Gitártab: 100 Folk Celsius – Paff a bűvös sárkány


Akkordok kezdők számára:  G,  Hm,  C,  Am,  D,  Em
Capo helye az eredeti hangnemhez:  2-es érintő
Akkordok az eredeti hangnemben:  A, C#m, D, Hm, E, F#m  (G=A, Hm=C#m, C=D, Am=Hm, D=E, Em=F#m)



G                    Hm             C               G
Paff, a bűvös sárkány, ki senkitől se félt
C                   G                   Am               D
Álomország tengerpartján játékok közt élt.
G                    Hm             C               G
Paff, a bűvös sárkány, ki senkitől se félt
Am    D        G        Em       Am D           G
Álomország tenger partján játékok közt élt.
G Hm C G...
Volt egy játszótársa, úgy hívták, hogy Jackie,
Jó barátja madártollat hozott őneki
A tengert együtt járták, repült a kis hajó,
Paff hátára felült Jackie, így utazni jó.
G Hm C G...
Sok király és sok herceg és mind a kalóz nép
Köszöntötték, ha jőni látták, tisztelték nevét.
(Hiszen ő volt) Paff, a bűvös sárkány, ki senkitől se félt
Álomország tengerpartján játékok közt élt.
G Hm C G...
Paff, a bűvös sárkány, ki senkitől se félt
Álomország tenger partján játékok közt élt.


Gitártab: 100 Folk Celsius – Vidéki kislány


Akkordok kezdők számára: Töltsd le itt
Capo helye az eredeti hangnemhez: Töltsd le itt
Akkordok az eredeti hangnemben: Töltsd le itt



Vidéki kislány, mondd csak, mit hiszel,
Kinek fogsz gyónni, ha velem vétkezel
Vidéki kislány, mondd csak, mit hiszel

Tudom, engem már soha nem hagysz el
Na na     na na   nanana      nana      na.

Vidéki kislány, mindegy, mit hiszel
Ma este úgyis a szerelmem leszel
Vidéki kislány, mondd csak, mit hiszel

Tudom, engem már soha nem hagysz el
Na na     na na   nanana      nana      na.         Elölről...


Gitár tanulás otthon kezdőknek

Hogyan tanuljunk meg gitározni otthon?


Gitártab: 100 Folk Celsius – Országút, vigyél haza



Akkordok kezdők számára: Töltsd le itt
Capo helye az eredeti hangnemhez: Töltsd le itt
Akkordok az eredeti hangnemben: Töltsd le itt


Mint egy álom,        olyan ez a hely,
Hatalmas hegyekből gyors folyók indulnak el.
Az élet elrohant, de vár a szülői ház,
A gyermekkorom is visszatér, újra élem a sok csodát.

Országút, vigyél haza,
Hol az otthonom, vigyél oda!
Elcsavarogtam, de vár a múltam,         
Országút,       vigyél haza!

Country roads, take me home
To the place I belong,
West Virginia, Mountain Mama
Take me home, country roads.

Minden emlék újra szívemben él,
A folyóparton ülve ahogy hajadat fújja a szél.
Együtt néztük, ahogy este elbújt a nap,
Mi is összebújtunk, ahogy tettük minden nap.

Országút, vigyél haza...,  Country roads...

Még most is hallom a hangod minden éjszakán,
Azt álmodom, hogy emlékszel még rám is talán.                
A sorsunk kettévált és én már nem vigyázhatok rád,
Az élet megy tovább, megy tovább.

Országút, vigyél haza...,  Country roads...


Gitár tanulás kezdőknek - könyv


Gitártab: 100 Folk Celsius – Ohio


Akkordok kezdők számára: Töltsd le itt
Capo helye az eredeti hangnemhez: Töltsd le itt
Akkordok az eredeti hangnemben: Töltsd le itt


Megmondtam én, enyém leszel,
És többé már senki nem ölel.
Vár ránk a part, hív a nagy folyó,
Csobban a víz,     hív az Ohio.

Megkértem én szép kedvesen,
Jöjjön velem, sétáljon velem,
Vár ránk a part, hív a nagy folyó,
Csobban a víz,     hív az Ohio.

Megmondtam én, enyém leszel...

És amikor átöleltem,
A késemet nekiszegeztem.
Felkiáltott: kérlek, ne ölj meg,
A halálba ne küldj engemet!

Megmondtam én, enyém leszel... 

Éjfél után mentem haza,
 Jaj, mit tettem, ó én ostoba:
Megöltem őt, akit szerettem,
Mert nem kellett, ó a szerelmem. 

Megmondtam én, enyém leszel...


Gitártab: 100 Folk Celsius – A nagy ho-ho-horgász


Egy újabb kézerősítő gyerekdal rengeteg akkorddal. Ha más akkordokkal szeretnéd játszani akkor transzponáldAkkordok: G dúr, G7, C dúr, D dúr, D7, E moll, E7, F#7 (ugyan úgy fogod le, mint az F7 akkordot, csak a kettes érintőnél és nem az egyesnél), H dúr, H moll, A dúr, A7, A moll. Az akkordokat megtalálod az akkordok táblázatában.

G                  C            G
Ha itt a nyár, ugye komám,
    C                  G
A szív a víznek szalutál,
      D                 D7
És vígan lépked, akár a tornász,
G                       G7
Így megy a nagy ho-ho-ho-horgász.
Em                   F#7                         H
Bátran rikkant: puhányok ho-ho-ho-ho,
D                                 G
Megint csak ho-ho-ho-ho.
G                   C              G
Van itt csali, s egy-két horog
     C                 G
Az eszem pedig jól forog
   D                  D7
S cselt a cselre kiválón sorjáz
G                    G7
Ravasz a nagy ho-ho-ho-horgász.
C
Városbéli puhányok, nyavalyások,
Hm             E7
Ha gyötör a láz.
             Am                       A7
Fületek nyissátok gyorsan, hallgassátok,
G                          Em
Amit most néktek, hallgassátok,
A              A7      G   Em   Am
Amit most néktek eldalol a ho-ho-ho-
D             G
nagy-horgász.


Több, mint 200 magyar sláger eredeti és más hangnemben, digitális, kivetíthető formátumban:

Gitár tanulás kezdőknek ekönyv

A legjobb választás azoknak, akik könnyen, rövid idő alatt tanulnának meg gitározni! KATTINTS IDE!



Gyerekek, felnőttek egyaránt szeretik énekelni ezeket a dalokat. A magyar gitártab következő együttese az Edda